بیماری های کلیوی با BUN و کراتینین 63 2.7: چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیوی با BUN و کراتینین 63 2.7: چگونه آن را درمان

بیماری های کلیوی با BUN و کراتینین 63 2.7: چگونه به درمان ITI یک بیمار بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر BUN من 62 است، کراتینین 2.7 است. من می خواهم به دانستن آنچه که آن اعداد معنی برای من؟ و چگونه آنها را کاهش می دهد؟
چه کاری می تواند BUN 63 به ما بگویید؟
کلیه های سالم ما فیلتر نیتروژن اوره از خون و حذف آن را در ادرار است. در صورتی که بیماری کلیوی وجود دارد و کلیه ها به خوبی کار نمی کند، نیتروژن اوره در خون باقی بماند. بنابراین BUN اندازه گیری عملکرد کلیه است. سطح BUN طبیعی 7-20 از mg / dL اوره است. اگر BUN خود را بیش از 20 است، کلیه های شما ممکن است در قدرت کامل کار. در حال حاضر سطح BUN 63 است، به این معنی آسیب بسیار شدید کلیه.
کراتینین 2.7 به چه معناست؟
مردم باید بدانند که سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از دست داد. بنابراین کراتینین 2.7 به معنای عملکرد کلیه بسیار از دست داده اند، و وضعیت در حال حاضر به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با BUN و کراتینین 63 2.7؟
حالا که آنها توسط آسیب کلیه و اختلال عملکرد کلیه ها ایجاد می شود، راه اساسی است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، در آن صورت، کلیه ها می تواند به بازگشت به کار به طور معمول دوباره، همچنین نارسایی مزمن کلیه و دیالیز می تواند به طور موثر مانع.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیوی، می تواند بیمار برای دستیابی به این اهداف کمک کند. بنابراین به عنوان یک بیماری کلیوی، شما می توانید آن را امتحان کنید.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا و سطح BUN به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: